Vai var vinnēt biznesa astoņkāji Booking.com?
Runa ir par Booking.com. Tika rezervēts hotelis Kauņā 29/30 novembrim caur Booking com (jo tie mēsli izlec googlē pirmie, pārējos starpniekus acīmrezot apēduši), protams, ievadot kredītkartes datus. 24. novembrī no tās noņēma naudu (hotelis? Booking.com?). 27. novembrī viesis saslima un lūdza atcelt rezervējumu, kas ar sekundes nobīdi tika izdarīts, kā arī atgriezt naudu.Booking.com nekaunīgi paziņoja, ka uz atmaksu var necerēt, tāda politika Hotelim. Hotelis būtu ar mieru atgriezt, bet visu izlemjot bookings.
Tad nu rēbuss oho juristiem-kas ir stiprāks par booking.com?
Vai ir kāds likums, kas atceļ viņu pašpasludināto kārtību, ka , lūk, pēc 24. novembra mēs jūsu naudu par jūsu istabu uz 30-o novembri paturēsim!
janisb
3
Talantīgs jurists par 200er atgūšanu paņems honorārā 2000eur :D
Nekā perversa tur nav - ja kāds rezervē numuriņu, tad viesnīcai nav iespēju to numuriņu piedāvāt kādam citam. Attiecīgi viesnīcām ir vairākas iespējas - ņemt drošibas naudu, lai atteikuma brīdī varētu piedāvāt numuriņu lētāk par pašizmaksu, tādejādi pievilinot klientu, veidot sarežģītu sistēmu, balstītu uz risku analīzi, diferencējot atmaksājamās un neatmaksājamās rezervācijas cenas, vai neķēpāties un piedāvāt neatmaksājamu rezervāciju, likums to atļauj.
WYWH
3
kļūdīties ir cilvēcīgi, kam negadās. bet bļaustīties par to pa visu pagastu un vainot citus ir muļķīgi
nonrefundable is nonrefundable. gribas lētāk, jāuzņemas zināms risks. ja ne, vajag izvēlēties tādu, kur cancellation termiņš tajā pašā checkin dienā
izmantoju booking.com regulāri, pārsimt rezervāciju pēdējos piecos gados. primāri eiropa, bet arī usa un āzija. vienmēr ir korekti norādīti noteikumi. kas piedevām var ļoti atšķirties no valsts uz valsti. it sevišķi kaut kādi local or tourist tax kurus pēc tās valsts noteikumiem acīmredzot nedrīkst likt uzreiz cenā
Bazhix 3 Cinnija, ja jau šķiet, ka Tev kaut kas pienākas, tad izmanto savas bankas chargeback procedūru, lai saņemtu atpakaļ naudu par neiegūtu pakalpojumu.. :) Tiesa, rēķinies, ka gadījumā, ja Tev nav taisnība, banka savus izdevumus piedzīs no Tevis. :) Tam nevajag nekādu juristu. Tur pietiek ar iesniegumu bankai :)
neko
4
Es jau teiktu ka perversi ir nelasīt līguma noteikumus un pēc tam līst kasīties.
Interesi kafejnīcā tu ar mēdz pasūtīt ēdienu un pēc tam aiziet nemaksājot, jo izdomāji neēst?
cinnija Es zināju, ka daži eksemplāri ir apveltīti ar brīnišķīgu prātu. Kā gan citādi varētu gadiem ilgi morāli un finansiāli jāt pazīstamu lielas bankas menedžerieni.Jauku nedēļas nogali visiem un daudz extrēma! D)
cinnija
1
Iegāju cashback funkcijā internetbankā un bez ļauna nolūka kļūdaini nepieredzes dēļ nospiedu "Neesmu veikusi darījumu"
Tikai vēlāk pielēca, ka ar to bija domāts nevis nakšņošana, bet pārskaitījuma akts. ]
Nu būs interesanti. Varbūt leišus žaga paraus.
Drole 5 Otrais ceeliens : "Mekleeju talantiigu juristu, kas piespiestu BANKU...." :D
cinnija
nē, 2. cēliens ir tāds, ka banka neitrāli paprasīja uzņemt kontaktu ar naudas saņēmēju, šajā gadījumā starpnieku Amsterdamas Sarkano lukturu kvartālā reģistrēto Bookingu! (leiši nav dabūjuši neko!) un apjautāties, vai bookings ar mieru atdot naudu, un korespondenci nosūtīt bankai.
kā jāuzdod jautājums, lai Bookings izgāztos?
piem, "kādā sakarā no mana konta pie jums nauda" derēs? ņemot vērā plašo saraksti ar bookingu un atcelšanas prasību(((
peppe Čau cinnij! Paldies par tēmu, tiešām interesanta. Pašam bukingā šādu problēmu nav bijis, bet tiešām interesanti zināt, ar ko beigsies Tavi piedzīvojumi.
<< iepriekšējās | Atbildes 21 līdz 29 (kopā 29) |