Vai var vinnēt biznesa astoņkāji Booking.com?
Runa ir par Booking.com. Tika rezervēts hotelis Kauņā 29/30 novembrim caur Booking com (jo tie mēsli izlec googlē pirmie, pārējos starpniekus acīmrezot apēduši), protams, ievadot kredītkartes datus. 24. novembrī no tās noņēma naudu (hotelis? Booking.com?). 27. novembrī viesis saslima un lūdza atcelt rezervējumu, kas ar sekundes nobīdi tika izdarīts, kā arī atgriezt naudu.Booking.com nekaunīgi paziņoja, ka uz atmaksu var necerēt, tāda politika Hotelim. Hotelis būtu ar mieru atgriezt, bet visu izlemjot bookings.
Tad nu rēbuss oho juristiem-kas ir stiprāks par booking.com?
Vai ir kāds likums, kas atceļ viņu pašpasludināto kārtību, ka , lūk, pēc 24. novembra mēs jūsu naudu par jūsu istabu uz 30-o novembri paturēsim!
cinnija
2
piedodiet, nezinu, kā šo te sasaistīt ar seksu...
jāj jau reāli tie koncerni tautu
būtu interesanti uzzināt, cik šim mēslam peļņa, bet tik un tā aiz skopuma klientu apkalpošanas centri valstīs ar zemiem ienākumu līmeņiem un aldziņas sešiniekiem, kas sēž pie pogām ,maziņas!
Drole
Vajag stipraaku brilli.
Pirms ielaisties ar to kantori, jaaizlasa siikaa druka kontrakta beigaas.
https://www.tripadvisor.com/ShowTopic-g1-i12290-k8915234-Planning_on_using_Booking_com_Beware_the_ca
ncellation_scam-Bargain_Travel.html
cinnija
2
1
labi, izlasīšu
bet varbūt tas ir pretrunā ar patērētāju tiesību aizsardzības likuma kādu punktu? varbūt manas naudas piesavināšanās nedodot preci klasificējama kā krāpniecība? Jo es preci neesmu spējīga paņemt objektīvu iemeslu -slimības dēļ?
Katrā gadījumā neko nezaudēšu pāradresējot stāstu attiecīgai komisijai briselē?
Astoņkājis vismaz ierēdņu redzes lokā nokļūs!
p.p.s. kā var antireklāmu labu uztaisīt? FB?
aija_69
1
2
Booking.com ir starpnieks, Latvijā standarta komisijas maksa no darījuma summas 12%.
Naktsmītnēm, kas sadarbojas ar Booking.com, ir ļoti dažādi noteikumi par rezervācijas atcelšanu. Rekomendēju vēlreiz pārbaudīt konkrētā hoteļa piedāvājumu.
Taču, enerģijas un resursu tērēšana, lai atgrieztu samaksu par divām naktīm hotelī, manuprāt, ir nerentabls pasākums.
Bazhix
1
1
Booking neko no klienta neiekasē. To dara hotelis.
Par atcelšanu - jālasa noteikumi pie rezervēšanas. Ja ir neatceļama viesnīca, tad neko caur bookingu atpakaļ nedabūs. Vai nu pa taisno no hoteļa (ja jau šie tādi labdari. Galu galā, visa informācija viņiem ir), vai caur apdrošināšanu.
Booking ir citas problēmas, kādēļ es to pēdējā laikā izmantoju minimāli. Bet ne jau tad, kad grib atcelt neatceļamu rezervāciju :)
Drole
1
Rezerveetais numurs bija kanceleejams?
(You need to be vigilant as many hotels on the booking.com site have both refundable and nonrefundable rooms, the latter being cheaper.)
Rezervaacijas "timestamp" ir saglabaats?
(Always take a copy of every relevant page (offer information, details, Ts and Cs, as well as the booking form you complete) you view as you make the booking: print them as pdfs (preferable) or save the webpages and keep them on your computer. You then have a timestamped record of exactly what was shown on the pages at the time of booking. )
https://www.theguardian.com/money/2017/jun/18/booking-com-free-cancellation
ja ne, labaak pietaupiit nervus...
Alkaps 1 3 Shinii staastaa nav pilniigi nekaadas logikas. Es lietoju Booking.com diezgan regulaari. Un ir divas opcijas parasti, viena ir, ka vari atcelt rezervaaciju praktiski liidz chekin in time. Ko es izmantoju burtiski 2 nedeelas atpakal. Otra ir kad, jau rezerveejot is skaidri un gaishi uzrakstiits NON REFUNDABLE. Nav skaidrs iisti, ko tad shie ir taa nogreekojushies?
janisb
1
7
Booking.com vienmēr skaidri un gaiši norāda vai un kādā periodā rezervācija atceļama saņemot atpakaļ naudu, tas jāskatās pirms rezervēšanas, nevis pēcāk jāsūkstās. Ja nevar dabūt viesnīcu ar atcelšanu, tad jāņem ceļojuma apdrošināšana, tiesa tas ar jādara laicīgi, lielākajai daļai apdrošinātāju ir limits cik dienu laikā pēc viesnīcas pasūtīšanas jāpērk apdrošināšana.
Šoreiz skopais un/vai muļķis maksā divreiz.
av2
2
it kaa nekad nav bijusi probleema ar to booking.com. Rezerveets ir n-taas valstiis, arii LV ieskaitot. Un ari atceltas rezervaacijas.
Tiessaam pirms ko neta pasuutiit, jaaiepaziistaas ar speeles noteikumiem pilniibaa.
fargo 1 1 pateicoties oho ekspertiem uzzināju kaut ko jaunu. nezinu, kā es to biju palaidis garām, bet nezināju, ka var atcelt šitās lietas. ka vismaz pastāv iespēja.
joens 1 Pēdējos pāris gadus izmantoju šamos intensīvi, pagaidām nekādu problēmu. Galvenokārt maksāju uz vietas hotelī, attiecīgi nekādas priekšapmaksas (tikko gan hotelis Barselonā pierezervējis uz kartes maksu par 1 nakti). Ik pa laikam atceļu rezervāciju, jo gadās labāks piedāvājums. Viss notiek. Neesmu gan līdz šim izmantojis "dīvaino" valstu hoteļus (DAĀ, Ā, CA).
rokons
3
Neatceros, kad sāku Booking lietot, bet nav bijušas problēmas nedz Eiropā nedz Ziemeļamerikā.
Tikai rezervējot jāizlasa noteikumi uz kādiem rezervē. Booking saitā arī ir info, ka dažas viesnīcas pārbauda kreditkarti noņemot par to 1 nakts maksu, bet pēc tam to atgriežot.
Ja iestājas non refundable diena, tad gan nauda iz noņemta, un viesnīcā jau tev laipni paimnformē, ka numurs ir jau apmaksāts, un visi citi tēriņi viesnīcā tiks pievienoti gala rēķinam pie izčekošanas.
cinnija
1
Kā notiek naudas plūsma? No manas kredītkartes noņem naudu hotelis vai booking.com? Ja hotelis, tad vienmēr var piešūt lietu par naudas piesavināšanos bez preces saņemšanas.
Nianses, nianses, nianses
Tāds noteikumiņš, ka lūk, pēc šī datuma, kurš ir 48h vai vēl vairāk pirms reālās nakšņošanas nauda tiks noņemta par vēl nenotikušu pakalpojumu-cik tas ir legāli?
NAV GADĪJUMĀ A LA VALSTS VALSTĪ? DDD:)
cinnija
1
Tātad jautājums tikai 1- kurš dabūjis naudu.
Ja hotelis-var uzrādīt viņus polizei, tad lai skaidrojas. Aizrīsies vēl ar to naudu.
Sorry, laikam man pielipis rietumeiropiešu principiālisms. Ar skopumu nav sakara. Mani aizbilstamie dzīvo labāk, nekā es.
Drole
Nee, vienmeer lietu pieshuut nevar.
Pirms parakstiishanas kontrakti ir jaalasa. Teeminjas autore liidz shim briidim nav vareejusi atcereeties savas "choices" - varbuut tur melns uz balta bija rakstiits "Non-refundable"...
cinnija
1
Bet vienalga, lai skaidrojas! ) Vai atriebībai vienmēr jābūt rentablai? ) Man jau no tā ne silts, ne auksts, ja izmantojot EU pilsoņa tiesības izmēģinu savu interešu aizstāvību caur tiesu varu, jeb tomēr?
*
joens 1 Kāda tiesa, ja tiesības nav aizskartas?
cinnija
2
Ir piesavināta mana nauda no bankas kartes, nesniedzot pretī servisu. Un tāda sistēma ir pašpasludināta, diez ko PTAC par to teiktu. Jā, iespējams, es atķeksēju, ka piekrītu, bet tagad vairs nepiekrītu ķeksim, bet gribu, lai situācija pakļaujas VALSTS (LT, LV) likumdošanai, nevis booking.com likumdošanai.
Varbūt es atrodu kādu punktu patērētāju tiesību aizsardzības vai līdzīgā likumā, kas nosaka, ka ir tiesības vpaprasīt atpakaļ naudu par nenotikušu pakalpojumu, un tad tai bookinga disenītei būs jāpakļaujas mikrorajoniņa regulām! DD(
janisb
3
Veicot rezervāciju nākas piekrist distances līguma noteikumiem, tajā skaitā kancelēšanas un atmaksas noteikumiem, pakalpojumu tu saņēmi (rezervāciju). Par līguma noteikumiem vienojas slēgšanas brīdī, ja abas puses piekrīt, tad līgums noslēgts. Viena puse nevar patvaļīgi mainīt jau noslēgtu līgumu. Sūdzēties protams vari, tikai garantēju ka visas iestādes tevi nusūtīs uz dažu kvadrātmetru lielu kabinetu ar plāksnīti wc.
Neapēstus banānus veikalā ar atpakaļ neņems, tikai tāpēc ka sagribējās apelsīnus...
cinnija 2 1 talantīgs jurists hoteli piespiestu maksāt. atrastu pretrunu starp līguma noteikumiem, un patērētāju tiesībām, un aizrādītu, ka tādus līguma noteikumus piedāvāt ir perversi (re nu, mazliet arī par seksu sanāca!)
janisb
Talantīgs jurists par 200er atgūšanu paņems honorārā 2000eur :D
Nekā perversa tur nav - ja kāds rezervē numuriņu, tad viesnīcai nav iespēju to numuriņu...
nākamās atbildes
Atbildes 1 līdz 20 (kopā 29) | nākamās >> |