Jurists, kas specializējas autotransporta darba un atpūtas uzskaites jautājumos
Vajadzētu atrast kāda jurista kontaktus,kas specializējas autotransporta darba un atpūtas uzskaites jautājumos.Diez gan specifisks pasākums,bet varbūt tomēr.Students02 (2014-04-23 18:22) Talsu vadītāji uz laiku kontrolēm "iekrīt" Daugavpils apkārtnā vai pie Valkas ceļā uz Igauniju!
derevnja10 (2014-04-23 18:37) Ar mūsējiem viss kārtībā,bet pastāv tāda zeme kā PL,tur visu traktē pēc sava prāta.
philipa (2014-04-23 23:12)
Izlasi vairākas reizes regulu 561/2006, un viss taps skaidrs. Te latviski - http://eur-lex.europa.eu/legal-content/LV/TXT/HTML/?uri=CELEX:32006R0561&rid=3
Bet PL ir savi "likumi", un tur nu neko. Gribi pielāgojies, negribi - maksā.
derevnja10 (2014-04-24 05:48) Nevajag tik tālu meklēt, tepat,ATD mājas lapā viss ir iekšā,ar visiem pielikumiem. Turpat ir buklets atrodams un vēl dažādas gudrības. Tik tas viss ir domāts juristiem,nevis šoferiem. Bet,kā jau minēju,tikām skaidrībā.Tagad es arī varu pateikt,tur viss ir rakstīts.Jā, un polim ir taisnība,nezini likumu,maksā.
Students02 (2014-04-24 08:36) Tādi šoferi, kam policijas vai BAG kontrolēs Polijā, Vācijā, Itālijā, Austrijā vai Skandināvijā nav paveicies, ir daudz. Grūti ir atrast Latvijā spečukus, kas spētu izskaidrot un atrast, kur ir pārkāpums un kāpēc tas ir radies. Katrā ziņā, aplam ir domāt, ka juristi šajos jautājumos var palīdzēt. Izlasīt tiesību aktus ir viens un to prot visi, iemācīties tos pielietot - ir nākošais solis, tad trešais - kontrolēt un sodīt, ceturtais - ir atrast pārkāpumus jau uzņēmumā, jau šoferu ikdienas darbā, lai sodu nebūtu vai vismaz tos mazinātu. Manuprāt, tas ir visgrūtākais, jo ir jāmācās no atklātajām citu kļūdām un tas visbiežāk notiek ne Latvijā. Lai piedalītos jārēķinās ar izmaksām, lai tur nokļūtu, uzturētos, par nakstmītni... Teikšu, visu ES valstu aptveroša pieredzes apmaiņa notiks vasaras beigās. Lai tajā piedalītos, 8 naktīm ir jāatrod naktsmājas, kas nav maz. Vai pēc tam iegūtais, somā nesabāžamais, bet uz Latviju atvestais, kādam būs vajadzīgs - nezinu. Ja nu gadās kāds ar savu neizskaidroto, bet sirdī sāpošo nosodījumu, kā Jūs - "derevnja" no Kurzemes, kura tuvumā nav neviena sakarīga pārvadājumu konsultanta, nerunājot jau par Jūsu darba devēju! Tad varu priecāties, ka izdevās Jums izskaidrot un tādējādi palīdzēt, lai turpmāk Jūs nepārmestu poļu policistiem viņu nacionālo īpatnību - sodīt šoferus no Latvijas! Lai Jums veicas izbaudīt šofera profesiju bez sodiem un rati ripo droši!
Students02 (2014-06-01 13:57)
No konsultācijām sūdzību lietās redzu, ka šoferi joprojām grēko ar to, ka:
1) neievada valsts kodu maiņas sākumā un beigās;
2) nevar uzrādīt tahogrammas vai citus apstiprinošus pierādījumus par darbībām iepriekšējo 28 dienu laikā;
3) darbības apliecinājums izsniegts nepareizi - laika periodam, nevis vienai konkrētai darbībai laika periodā;
4) darbības apliecinājumā uzrādītais laiks beidzas... un nekas neturpinās, līdz kaut kad pēc pusdienas vadītājs ir sācis braukšanu. Pārkāpums ir nenosauktais laiks no apliecinājuma saņemšanas laika līdz braukšanas sākumam un pirms braukšanas sākuma neuzrādītais auto kontroles laiks pirms izbraukšanas ceļu satiksmē (obligātie citi darbi).