Kā tikt vaļā no mobilā interneta līguma Vācijā?
ir noslēgts līgums par mobilo internetu O2 vācijā uz 2 gadiem. serviss neapmierinošs. zvanot galvenajam ofisam, viņi saka, ka anulēt negrasās. varot taisīt izņēmumu, ja bode zvanīs manā vārdā un atsauks. bet bodē sēd naudas kāri turki, kuri pierunāja ieberzties šajā visā.ja slēgt kontu, no kura ikmēnesi atskaita 30 eur, tad var gadīties tiesas darbi un trīskārši var nākties maksāt.
jautājums "golovolomka"-kā jums šķiet, ir reāli likumīgi izlīst no līguma? netaisot parādu.
līguma noslēgšanas brīdī turki pieļāva tādas sīkas kļūdiņas kā neparakstīšanās uz mana līguma eksemplāra. kā arī piereģistrēja manus konta datus, lai regulāri atvilktu naudu, bet nepainteresējās, vai kontā darba vieta regulāri iemaksā. a DD maksā skaidrā naudā.
vai gudrāk ir dot mājienus par kļūdiņām, un lūgt bodniekiem, lai atsauc līgumu, vai vienkārši rakstīt iesniegumu, ka izbraucu no valsts vai ka nav darba
_Biezaa_oome (2013-04-08 14:46) Netiksi valjaa. Man ir liigums ar Telecom uz 2 gadiem un taa pati probleema. Uzraksti tagad jau laikus Kündigung, lai peec 2 gadiem to shaizi nepagarina automaatiski veel uz 2 gadiem... Ir juristi pateereetaaju tiesiibu jautaajumos, samaksaa Eur 15 par konsultaaciju un varbuut, ka izdodas.
Rozite1977 (2013-04-08 14:54)
es te piezvanīju vienam līgumu jomā specializējušamies juristu birojam, prasu, cik konsultācija maksā, šie saka, ka lai vispirms nosaucu savus datus. a es ar nelabām aizdomām, saku, lai vispirms šie cenu nosauc. ok, šie nosauc-190 eur, un manu uzvaru lietā negarantē(( ok, var trāpīties labs jurists, pati uk saskāros ar tādiem, kuru priekšā cepuri nost un kāju virsū, bet..ja nu dolboj**s, un es iztērēju 200 P;
kundigungu jau uzrakstīju.
pirmā mācība-vācijā internets jāņem tikai flat rate. visiem gados jaunākiem vāciešiem, kam jau vispār ir nets, ir flatrate.
otra mācība-no turkiem vispār nekas nav jāņem. es arī bankā neizdevīgā ieberzos, sekojot turku konsultantu pārliecināšanas prasmei.
pretīgākā nācija eiropā. paldies merkelei, ka vācija tiem paplētusi kājs.
Rozite1977 (2013-04-08 15:05)
ome, tu domā tos juristus, kuri sēž verbraucher-centrālēs? jā, tur cenas varētu grozīties ap 10-20.
cita ideja man ir uzzināt, vai manam mobilo pakalpojumu sniedzējam ir jurid. departaments, un tiem anonīmi uzprasīt, kādiem noteikumiem jāatbilst, lai persona vispār būtu derīga līguma uzkāršanai kaklā (varbūt turku ķēmi, grābjot ciet klientu, pieļāva kļūdiņas, piemēram, šī pati regulāra naudas plūsmas neesamība manā kontā, kā arī neparakstīšanās uz klienta exemplāra). varbūt līgums uzskatāms par nepilnīgu, kaut uz to daudz neceru.
un vēl man gribētos uzzināt, kam jānotiek, lai likumīgi atkratītos:D
_Biezaa_oome (2013-04-08 15:09) jaa, es domaaju verbraucher zentrale.
stulmenis (2013-04-08 15:19)
Ar to parakstu būs grūti, jo gan jau uz līguma, kurš ir turkiem Tavs paraksts ir. Un ar to jau pietiek. Ne vienmēr ir nepieciešams juridiskās personas paraksts, jo daudzi līgumi, kā arī rēķini ir sagatavoti elektroniski. Ar to es domāju, ka uzņēmums ir reģistrēts kā nodokļu maksātājs ar attiecīgajiem rekvizītiem. Tev kā privātpersonai tādu nav izņemot (Sozialversicherungsausweis) cerams, tāpēc paraksts ir nepieciešams. Uz viņu līguma puses parakstu nebūs grūti sadzīt rokā. jautājums ir tāds vai Vācijā zīmogs ir obligāts vai nav? Piemēram Latvijā pietiek tikai ar parakstu no juridiskās personas puses.
Vai Tu rakstiski, vai elektroniski (sertificētā sistēmā) nevis ar ķeksi kautkādā www apstiprināji, ka viņi drīkst no Tava konta novilkt naudu? Jo Tavs bankas konts ir Tavs īpašums un Tu viņiem jebkurā laikā vari liegt piekļuvi tam. Šādus pakalpojumus nodrošina banka. Banka var pārstāt apmaksāt rēķinus, kurus viņi piestāda. Tas protams neizslēdz ka būs tik un tā jāmaksā par rēķinu.
Vai ir iespējams testēt un pierādīt ka viņu pakalpojums neatbilst solītajai kvalitātei? Jo līgumā ir jābūt minētam ko viņi nodrošina. Un kā novērš trūkumus. Ja Nav norādīts, bet Tev ir tikai pienākumi un tiesības ir tikai viņiem, tad jau iestājas nevienlīdzīgas tiesības, kuru rezultātā līgums ir netaisnīgs. Šinī situācijā var sākt apstrīdēt pašu līgumu kā tādu. Tad arī var pacelt iztrūkstošo parakstu.
Ja godīgi, baigā noņemšanas, naudas var iziet vairāk kā plānots un nervi - mmm, tiem noteikti šis pasākums patiks. Tas ka turki draud ar tiesas prāvām, tā visi dara, lai iebaidītu. Neviens to īsti negrib un ļoti bieži privātpersonām ir vairāk tiesību kā juridiskajām, tikai nezina.
_Biezaa_vecmaamina (2013-04-08 15:35)
A te neko nevajag iipashu, lai liigumu uzkaartu kaklaa, tikai anmeldungu :DDD Un lai tiktu valjaa, domaaju, ar personas naavi vien nepietiks, jo tad liks maksaat veel mantiniekiem. :DDD Man pat ir bijushi taadi kuriozi, ka tipa zvana darba laikaa /nezinu, kur graabushi manu privaato numuru/ un kaut ko muld, ka man ir iespeeja... es saku - rakstiski atsuutiet, a tur atnaak pa pastu jau liigums ar manu vaardu, ka es esmu kaut kaada tur dziivoklju kooperatiiva biedrs!!! Tad nu gan es noskaitos un uzrakstiiju visu, ko domaaju.... :DD Tad shie pieklaajiigi atrakstiija, ka liiguma nav, atsaukums pienjemts...
stulmeni, kaa jau cilveeks raksta, pietiek ar pakalpojumu sniedzeeja reekjinu uz banku, lai banka atpogaatu 30 eur katru meenesi, un tavu piekrishanu te neviens neprasa pat. Mazliet pieklaajiigaaki ir iziireetaaji, ar tiem var sleegt Dauervertrag, ko tu apstiprini ar parakstu.
Testi te nevienu neinteresee. Man Telecom pakalpojums arii ir peedeejais suuds, jo pa tiem 30 eur es pat skaipu nevaru izmantot! Par kaadu kvalitaati vispaar var buut runa! Tas, ka kaut kas ir netaisniigs, te nevienu nerausta.
Rozite1977 (2013-04-08 15:39)
interesants viedoklis, stulmeni! man nervi pof., uztveru šo gadījumu ar sportisku interesi. gribēju izmantot iespēju letiņus brīdināt nepirkt no turkiem autiņus vācijā, bet iespējams, ka es arī esmu vienīgā, kas ar viņiem pinās. citi jau sen ietur distanci no melnajām pakaļām.
melnās pakaļas ir bodītē, kurā noslēgts līgums. par katru pierunāto klientu tie saņem komisiju. savukārt visa "galva" ir vāciešu uzņēmums. iespējams, filiāle no uk O2.
vienkārši aizklapēt kontu deutsche bank, lai nemaksātu mobilo pak. sniedzējam, negribu. kontu klapēšu ciet vēlāk (kad atrisināšu šo) un tāpēc, ka citas bankas lētākas, bet piedāvā vairāk servisa. no šī maksājuma gribu izlīst likumīgi.
līgums vispār ir kruts. tur tikai minēts, ka ja laicīgi neatteikšos, tas automātiski turpināsies vēl 12 mēnešus klāt pie pamata sroka (2g). par pārējām manām tiesībām tajā nekā nav. tur tikai ie****īts, ka varu no šī paša nr arī zvanīt. kā arī tas, ka ik mēnesi dabūju tikai noteiktu skaitu baitu (laikam 3 giga, bet tie pat nav atrunāti šajā tā saucamajā līgumā). kad esmu iztērējusi šos baitus, tad nets ir lēns-līdz 64kb/sek. Tas arī iemesls, kāpēc nebribu. Par līdzīgu naudu vācijā var noīrēt flatrate netu-neierobežotu. ko arī visi vācieši dara. bet ko gan es kā iesācēja šajā bedrē būtu zinājusiP;
GarlaikotsLaucinieks (2013-04-08 17:32)
Kā tad ir ar izslavēto ES patērētāju aizsardzību?
Ja jau sports, tad sāc iegriezt to mašinēriju, un, skat, ar Taviem pūliņiem pēc dažiem gadiem būs jauna regula un tekomistiem ragu aplauziens.
Ja paveiksies, protams.
Tas arī ir iemesls, kāpēc es ļoti nevēlos parakstīties ne uz kādiem divgadīgajiem līgumiem, ja ir varianti.
abigela (2013-04-08 17:56) varbūt noderētu patērētāju centrāles juristam parādīt iesniegumu, ka esi bez darba vai grasies pamest valsti, un uzklausīt viņa viedokli par šādu gājienu.
Rozite1977 (2013-04-08 19:36)
pajautāju vienai krievvalodīgajai juristei viņas viedokli. viņa teica, ka līgumu var lauzt tikai tad, ja O2 nepilda līgumā atrunātās saistības. protams, ka līgumu sastādījuši nozares labākie speciālisti, un, protams, tajā nav par daudz teksta. tur pieķerties nesanāks.
bezdarbs vai valsts pamešana esot manas personīgās problēmas, kas nevarot kalpot par pamatu līguma laušanai. tas ir tas, ko viņa varot teikt par situāciju. sīkāk-vizītē pie viņas. a naf man par 100 eur vizīti, ja netiek iepriekš dota cerība uz pozitīvu rezultātu...
karels (2013-04-08 19:45)
Viņu (Turku) parakstatrūkums uz līguma ir Tava, navis viņu kļuda.
Es vispirms noskaidrotu – cik tad ir jāmaksā pa 2 gadiem?
Ja maz (līdz 500 EUR) samaksātu, ja virs – rakstītu galvenajam
kantorim, ka „turki apkrāpuši”, norādot viņu datus, lūgtu
pārtraukt līgumu (norādītu, ka izbraucu no valsts) un nemaksāšu
un pie reizes slēgtu kontu … Ja būs ierakstīta vēstule – tad pierādījumu pietiks.
Jautājums – par ko ir cīņa, tad var izvēlēties metodes :) jo kāda jēga maksāt juristam par lētu līgumu, LV internets uz gadu ir pa kādiem 50 LVL - tad jau labāk samaksāt, vai ne?
Rozite1977 (2013-04-08 20:06)
jāmaksā ir 30 eur mēnesī vai mazliet vairāk. tātad ap 700 itogo. tāpēc es būtu gatava maksāt juristam 200, lai nokrata O2 no manīm. bet problēma, ka es šaubos par vācu juristu profesionalitāti. viņiem vienīgi pieklājība ir stiprā puse, turkiem pat tāas nav:D
kā tu to domā, turki apkrāpuši (tas jau būtu pašsaprotami), norādot viņu datus? it kā jau viss "klappt";P
Rozite1977 (2013-04-09 00:34)
..varbūt varu piešūt turkiem lietu, ka nav snieguši infu par to, cik gigabaitu es ik mēnesi par saviem 30+ eur vēl dabūju ar normālu ātrumu? tas uz līguma nav uzdrukāts, tātad turki nevarēs pierādīt, ka mani ir par to informējuši. a es pateikšu iesniegumā galvenajam ofisam, ka par šādu būtisku lietu vnk neesmu informēta. pati miglaini atceros 3 GB. pietiek ne vairāk kā 7-10 dienām, ja katru d 1 filmu online.
tjip-tāpēc negribu. un vēl tāpēc, ka izbraucu no valsts.
vai sākšu ar to, ka kopā ar verbraucher juristu piezvanīšu turkiem un teikšu, ka izbraucu no valsts, lai zvana galvenajam ofisam. tjip-ja nē, meklēšu nepilnības līgumā, rakstīšu iesniegumu un tik un tā izbraukšu no valsts.
siikaa16 (2013-04-09 00:46) Maksā un netaisi brēku,kur tās nav. Par visu esi informēta. Eiropā nav tik attīstīts internets, arī mobīlie sakari,kā Latvijā. Ar to ir jāsamierinās. Nevaino turku dēļ tautības. Uz līguma jābūt punktam,ja tiek lauzts,cik jāmaksā.
Karkla_Kruminja (2013-04-09 00:47)
iespējams, ka visiem līgumiem jāataino serviss, ko klients saņem. ne tikai nauda, kas klientam jāmaksā, kā tas ir šajā gadījumā:) ja tā būtu DE, tad tev paveicies. vai tā ir DE, pateiks jurists.
vispirms ar juristu kopā jāzvana bodei un jālūdz anulēt, pamatojoties uz izbraukšanu vai bezdarbu.
ja turki tielējas izlīdzēt, tad-karela ieteikums. par pierādījumu apkrāpšanai lai kalpo fakts, ka līgumā nav atrunāts, cik konkrēti GB ik mēnesi pienākas vēl ar kvalitatīvu ātrumu.
vispār jau tā ir antireklāma uzņēmumam, ka pa godam no tā nevar vaļā tikt. kā tarakāni, jesļi zavedjotsja, *ui izbavišsja P; šajā gadījumā uzņēmums ir pārāk liels, lai antireklāma tam kaitētu. sazvejotie klienti var paraudāt vien virtuvē, ne presē D:)
Rozite1977 (2013-04-09 00:57)
sīkā, tev nepiekrītu nevienā punktā. sorry, bet laikam tev vēl nav tas vecums, lai man palīdzētu ar padomu. kaut atzīstu citu komentētāju tiesības uz atšķirīgu viedokli.
turki paši lielās (lasīju tikko lv netā), ka starp viņiem ļaužu ar ķērienu uz uzņēmējdarbību esot ap 80%, kamēr citu eiropiešu vidū-ap 30%. tas ķēriens izpaužas kā klienta aptīšana ap pirkstu, preces bonusu slavināšana un mīnusu noklusēšana. turku vecenes pat vaikšķās kariķēti lipīgā mākslotā smaidā, kad jāķer klienti. un vispār tirgotājs nav nekāda cienījamā profesija.
un no kurienes tev info, ka par visu esmu informēta??? līgumu redzēji jeb es augstāk to tiku rakstījusi??
abigela (2013-04-09 01:05)
"Eiropā nav tik attīstīts internets, arī mobīlie sakari,kā Latvijā"
/..................................... .
siikaa16 (2013-04-09 01:19) Uz jebkura līguma ir jābūt aprunātam laušanas un nemaksāšanas gadījumam.
Rozite1977 (2013-04-09 01:27) manējā nav. un?
Karkla_Kruminja (2013-04-09 01:35)
ja bode nepalīdzēs atteikties no pakalpojuma un lieta nonāks līdz oficiālai vēstulei galvenajam ofisam, labākais viennozīmīgi ir karela ieteikums.
vēstules beigās piemetini, ka uz tiesas prāvu uzaicināsi preses pārstāvjus.
avanti13(2013-04-09 10:25) Es domāju, ka kā iemeslu varētu minēt, ka līgumā nav uzrādīts cik lielu tu "pakalpojumu" pērc. Jo parasti atkarībā no paketes lieluma un priekšrocībam ir arī... nākamās atbildes
Atbildes 1 līdz 20 (kopā 23) | nākamās >> |