Tele2 nelikumības
Mēdiji parasti izvairās no šādas informācijas palaišanas atklātībā, tādēļ tas ir izmisuma sauciens privātām un juridiskām personām – nekad par savu telekomunikāciju operatoru neizvēlaties TELE2, jo šī kompānija izkrāps no Jums naudu un centīsies to piedzīt, ja pat publiski pierādīsiet šo krāpšanas faktu.Situācija ir līdzīga kā ļoti daudziem abonentiem, saņemot paaugstinātās maksas SMS, kas arī manas sievas gadījumā tika konstatēts pēc vairākiem mēnešiem, jo sākotnēji, pilnībā uzticoties savam operatoram, vainojām notikušajā gan sevi, gan savus bērnus. Kad visi varianti tika izsmelti, griezāmies pie TELE2 pēc paskaidrojumiem, kur arī sākās lielākais absurds. Izrādās, ka mana sieva, pati sev nezinot, esot noslēgusi abonēšanas līgumu ar kaut kādu trešo personu Ericsson IPX par pakalpojuma „Radars” piegādi. TELE2, neievērojot likuma prasības, atteicās gan mutiski, gan rakstiski sniegt šīs kompānijas adresi, kā rezultātā noskaidrojām, ka šī kompānija Latvijā nodarbojas ar nelicencētu uzņēmējdarbību, tādēļ tai ir pieejams tikai telefona numurs. Pieprasot informāciju no Patērētāju tiesību aizsardzības centra, izrādījās, ka TELE2 ir klaji melojuši par Ericsson IPX, un patiesie „pakalpojuma” sniedzēji ir kompānija „Vivazz Mobile”, kura ir reģistrēta Nīderlandē.
Šā gada 19.augustā Zemgales tiesas apgabala prokuratūra ierosināja kriminālprocesu sakarā ar krāpšanu elektronisko datu pārraides līdzekļos. Sākotnēji TELE2 centās pierādīt, ka gadījumā, ja sieva pati pagājušā gada 15.decembrī nav pasūtījusi īsziņu abonēšanu, tad to ir izdarījis kāds cits, kam varētu būt pieeja viņas telefonam, teiksim bērni. Ņemot vērā to, ka abonēšana it kā tikusi pasūtīta ap 17-00 norādītajā datumā, tad, vairākkārtīgi sazino
symbio (2012-08-18 20:02) šis raksts ir visticamāk pasūtījums no konkurējošām kompānijām! Man ar T2 nekad nav bijušas problēmas. Parasti šādās problēmās cilvēki paši ir vainīgi.
Madara_Zuze (2012-08-19 19:24)
meenestins (2010-10-14 13:58) viedoklis
naf ko atbildēt uz svešām sms un sūtīt visādas muļķības...
Tur neko nevajag atbildeet. Tev pienaak SMS, kuru tu, kaa normaals cilveeks, atver un izlasi. Iekshaa tur var buut vienalga kas. Pats fakts, ka tu esi sho SMS atveeris, dod iemeslu zinjas piegadaatajam piestaadit tev reekinu par " pakalpojuma" sanemshanu. Un, lai cik nebuutu beediigi, tu nevari apgalvot preteejo - tu sanjeemi SMS un to izlasiiji, taatad pakalpojumu izmantoji. Un par to tev jaamaksaa, teiksim, 25 eiro. Bet " pieteikties" uz shaadu " pakalpojumu" ir veel vienkarshaak - cilveeks sanjem SMS ar tekstu, arii par viskautko, un pashaas beigaas piebilsts, ka ir ieviests jauns pakalpojums. Lai to deaktivizeetu, nepiecieshams sazinaaties ar....pretejaa gadijumaa tas tiks palaists pec nokluseeshanas metodes. Neviens, protams, nelasa murgaino sms liidz galam...nu ir pieejams pakalpojums un ir, un izdzeesh sms. Bet ar sms atveershanu ir iedarbinaats mehaanisms - cilveeks tika briidinaats, izlasiija briidinaajumu, bet noteiktajaa laikaa/veidaa neatteicaas.
Sho sheemu raadiija TV. Visparastaakaa kraapshanas sheema, ljoti plashi izmantota Krievijaa un Ukrainaa. Tomeer nekad nedarbojaas bez telefonoperatora liidzdaliibas. Visbiezhaak mob.tlf operators iedod piekljuvi abonenta numuriem, un registree sho, paaugstinataas apmaksas servisu, pat sleedz liigumu par peljnjas sadali.
senga (2012-08-31 19:50) TĀ PIE MUMS NOTIEK...nepatīkami un pretīgi šāda krāpšana.
kvarts (2014-01-24 20:59) Esmu Baltcom> tele2 lietotājs no pašiem pirmsākumiem, nekad un nekādas problēmas nav bijušas....
mazaiss15 (2014-02-07 08:30) ....es to pasu varetu teikt par Biti,nu ta iegrabos ar bezvadu internetu,atnaca rekins 96 ls par 1.menesi,es gandriz dabuju infarktu,it ka butu netu lietojusi 24 h dienakti uz meness!!!! Tagad dzirdot to Bites reklamu-mes esam citada kompanija,man gribas vinus uzspridzinat!-))))
<< iepriekšējās | Atbildes 21 līdz 25 (kopā 25) |