Booking.com

Booking.com - jautājumi un diskusijas

Vai var vinnēt biznesa astoņkāji Booking.com? (29)
Runa ir par Booking.com. Tika rezervēts hotelis Kauņā 29/30 novembrim caur Booking com (jo tie mēsli izlec googlē pirmie, pārējos starpniekus acīmrezot apēduši), protams, ievadot kredītkartes datus. 24. novembrī no tās noņēma naudu...
Booking.com vienmēr skaidri un gaiši norāda vai un kādā periodā rezervācija atceļama saņemot atpakaļ naudu, tas jāskatās pirms rezervēšanas, nevis pēcāk jāsūkstās. Ja nevar dabūt viesnīcu ar atcelšanu, tad jāņem ceļojuma apdrošināšana, tiesa tas ar jādara laicīgi, lielākajai daļai apdrošinātāju ir limits cik dienu laikā pēc viesnīcas pasūtīšanas jāpērk apdrošināšana.
Šoreiz skopais un/vai muļķis maksā divreiz.
Es jau teiktu ka perversi ir nelasīt līguma noteikumus un pēc tam līst kasīties.

Interesi kafejnīcā tu ar mēdz pasūtīt ēdienu un pēc tam aiziet nemaksājot, jo izdomāji neēst?
Otrais ceeliens : "Mekleeju talantiigu juristu, kas piespiestu BANKU...." :D Neatceros, kad sāku Booking lietot, bet nav bijušas problēmas nedz Eiropā nedz Ziemeļamerikā.
Tikai rezervējot jāizlasa noteikumi uz kādiem rezervē. Booking saitā arī ir info, ka dažas viesnīcas pārbauda kreditkarti noņemot par to 1 nakts maksu, bet pēc tam to atgriežot.
Ja iestājas non refundable diena, tad gan nauda iz noņemta, un viesnīcā jau tev laipni paimnformē, ka numurs ir jau apmaksāts, un visi citi tēriņi viesnīcā tiks pievienoti gala rēķinam pie izčekošanas.
Veicot rezervāciju nākas piekrist distances līguma noteikumiem, tajā skaitā kancelēšanas un atmaksas noteikumiem, pakalpojumu tu saņēmi (rezervāciju). Par līguma noteikumiem vienojas slēgšanas brīdī, ja abas puses piekrīt, tad līgums noslēgts. Viena puse nevar patvaļīgi mainīt jau noslēgtu līgumu. Sūdzēties protams vari, tikai garantēju ka visas iestādes tevi nusūtīs uz dažu kvadrātmetru lielu kabinetu ar plāksnīti wc.
Neapēstus banānus veikalā ar atpakaļ neņems, tikai tāpēc ka sagribējās apelsīnus...
··· Booking.com: Vai var vinnēt biznesa... lasīt visu diskusiju (29 atbildes) –»
Priekšapmaksa par viesnīcas rezervēšanu (7)
Rezervēju vietu ar Booking com. Tur problēma tāda , ka viesu mājas saimnieki zin tikai ungāru un vācu valodu , ir tikai viņu telefons bet e-pastā sarakste notiek caur Booking ar automātisko tulkotāju no kura es ar pūlēm sapratu , ka no...
Nekaada priekshapmaksa!

Kaada veel sarakste ar vinjiem? Nekaadas sarakstes...

Ja kaut kas vinjus neapmierina..tad pasuuti un peerc citu viesu maaju...

Piedaavaajumu ir vairaak nekaa pieprasiijumu! Tu esi kungs un kjeeninhs viesniicu iireeshanas pasaulee.
Bookingam ir ofiiss Riigaa un iespeeja sazinaaties latviski ... taa kaa vari aizmeilot vinjiem un pateikt ar kuru Viesniicu vai viesu maaju Tev ir nesaprashanas! Ja viesnīca noteikusi priekšapmaksu, tad bez tās iemaksas rezervācija nebūs notikusi, tam gan būtu jābūt norādītam booking lapa pie apraksta. Atkarīgs no viesnīcas noteikumiem. Pēdējos gados booking lētāk ir, ja ņem neatceļamu rezervāciju ar vai bez priekšapmaksas. Ja negribi neko maksāt, lielai daļai viesnīcu ir iespēja maksāt vairāk, bet rezervācija būs atceļama.
Tas ir noteikti rakstīts noteikumos pie rezervācijas.
Ignorēt priekšapmaksu neieteiktu, aizbraucot var nākties palikt uz ielas. Nav pasaules gals, bet nez vai gribēsi.
Jaa ir reizeem prieksapmaksa un Ungaarijaa var arii angliski nesaprast labaak caur Booking Latvijas biroju vini visu noskaidros... ··· Booking.com: Priekšapmaksa par viesnīcas... lasīt visu diskusiju (7 atbildes) –»
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Twitter Draugiem Facebook Google+ uz e-pastu
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu